Regelbundna lägesrapporter är en viktig grund för det trygghetsarbete som pågår i Söderhamn. Nu finns årets fjärde rapport från lokalsamhället - en bra och aktuell bild av vad som hänt under från slutet av januari till slutet av februari.
Kraftsamlingen går vidare för ökad trygghet i Söderhamns kommun. Arbetet görs enligt en metod som tagits fram av Brottförebyggande rådet och som redan använts med framgång i flera kommuner. Metoden kallas EST och innebär att systematiskt och samlat arbeta för trygghet genom att hämta in aktuella bilder från lokalsamhället.
Läs mer: Kraftsamling för trygghet i SöderhamnLänk till annan webbplats. Länk till annan webbplats.
Nu finns årets fjärde lägesbild, med rapporter från flera olika verksamheter i samhället.
Läs mer: Lägesbild Söderhamn perioden 2022-03-22 till 2022-04-19 , 123.8 kB.
Sedan tidigare:
Läs mer: Lägesrapport 3 Söderhamn perioden 20220222-20220331 , 128.1 kB.
Se också: Lägesrapport 2 Söderhamn perioden 20220125-20220221 Länk till annan webbplats.
Se också: Lägesrapport 1 Söderhamn perioden 20211214-20220124 , 48.3 kB.
Kundtjänst
Kundtjänst svarar på samtal till 0270 - 750 00.
Vi tar emot besök på Faxholmsgatan 3.
Hos kundtjänst finns en dator som du kan använda för att göra korta ärenden: söka information, fylla i kommunens formulär, använda våra e-tjänster och lämna eller rösta på e-förslag.
Om du har en funktionsnedsättning eller är i behov av stöd eller hjälp i telefonsamtal kan du ringa till oss med hjälp samtalsförmedlande tjänster.
Kontakt Söderhamns kommun
Kundtjänst och telefonväxel
Telefon: 0270-750 00
E-post: kundtjanst@soderhamn.se
Postadress:
Söderhamns kommun
826 80 Söderhamn