Synpunkt till barn- och utbildningsförvaltningen

Här kan du lämna synpunkter och klagomål till barn- och utbildningsförvaltningen. När synpunkten är mottagen får du ett ärendenummer som används vid kontakter i ärendet.

Fält med * är obligatoriska.
Du kan vara anonym och i dessa fall ges ingen återkoppling i ärendet.
Så här hanterar vi synpunkter och klagomål

Här lämnar du din synpunkt/klagomål




Ange vilken verksamhet din synpunkt gäller











Skriv ut
Senast uppdaterad: 5 februari 2019
Kommun och politik

Kundtjänst

Kundtjänst svarar på samtal till 0270 - 750 00.
Vi tar emot besök på Faxholmsgatan 3.

Hos kundtjänst finns en dator som du kan använda för att göra korta ärenden: söka information, fylla i kommunens formulär, använda våra e-tjänster och lämna eller rösta på e-förslag.

Kontakt Söderhamns kommun

Kundtjänst och telefonväxel
Telefon: 0270-750 00
E-post: kundtjanst@soderhamn.se

Postadress:
Söderhamns kommun
826 80 Söderhamn